Solarium

Nu när de är kallt och vintern närmar sig och alla vi svenskar blir blekare och blekare kan det vara skönt med en halvtimme i solariet. Men det kan vara svårt att veta vilket man ska välja de finns ju väldigt mycket olika priser och hur bra är de billigaste igentligen?


Tretorn: 40 kronor för en halv timme. Jag föredrar dock att lägga en tia mer för jag får inte så mycket färg och det är så varmt, jag plågas i solariet!

Södersol: Min personliga favorit. väldigt bra färg och inte för varmt. Även bemmannat.
50 kronor för en halvtimme.

Sunlux: Priset ligger mellan 50-80 kronor för en halvtimme beroende på vilken kvalitet på solariet du vill ha.

Solhuset på Råå: 55 kronor för en halvtimme. väldigt trevlig och välkommnande atmosfär. Får bra färg. Tidsbeställning krävs dock innan. tel. 042-262905

Relax Sol center, Miatorp: 80 kronor för 26 minuter, de dyraste alternativet. Visst man får bra färg och det är nya rör och väldigt fräscht men jag väljer hellre ett billigare alternativ för de är ungefär lika bra och man sparar pengar!

Studentrabatt hos MEDDO
 Som studentmedlem får du 10% rabatt på all solning. Spara ytterligare 100 kronor när du anmäler dig.
 Köp Solkortet direkt på www.meddo.se och ange ditt Mecenat/CSN-kortnummer så får du alltid 10% rabatt på all solning. Dessutom får du ytterligare 100 kronor i bonus i samband med köpet. Du betalar 250 kronor och får soltid för 350!
När du senare laddar om ditt kort på MEDDO får du som medlem upp till 30% mer soltid och som studentmedlem ytterligare 10% rabatt när du solar och betalar med ditt solkort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0