Ansiktsbehandlingar

Nu när Hösten är kommen och vintern närmar sig, kan det vara väldigt skönt med en ansikts behandling.
Jag har kollat upp lite priser och jämfört.

Trivas på Råå
Rååvägen 20  tel. 042-26 29 29
AHA-behandling 25 min......................................................... 395:-
For en hud som tappat lystem, solskadad, acne eller ärrig hud.
Rengöring, peeling med AHA-syra, Mask samt avlutande vardande creme.
Kan göras i kur om 4-10 beh. for extra effekt

Klassisk Ansiktsbehandling 55 min................................................ 495:-
Rengöring, peeling, ånga, porrengöring, formning av bryn, välgörande ansiktsmassage därefter mask och avslutande vårdande creme.


Mr Face 55 min......................................................................... 495:-
Rengöring, peeling, ånga och porrengöring. Vi snyggar till hår i näsa, öron och ev bryn. Valgörande ansiktsmassage därefter mask och avslutande vårdande creme.


Len hud
Norrastrandgatan 20  tel. 042-14 78 00

AHA/Pha-behandling 30 min............................................................................................ 325:-
Ger en fräsch hud med lyster. Rengöring, Aha/Pha ampull, serum och creme ingår.

Ansiktsbehandling 60 min................................................................................................475:-
Vill du slappna av och få en ren och fräsch hud så är detta behandlingen för dig. Du får en aktiv behandling som anpassas helt efter din huds behov. Rengöring, peeling, brynplock, serum, massage, portömning, ansiktsmask och lätt make up ingår.

Ansiktsbehandling AHA/C-vitamin 45 min........................................................................425:-
Har du åldrad hud, problem/acne hud eller pigmenterad hud? Detta är Comfort Zones mest aktiva behandling med en unik kombination av AHA-syra och C-vitamin som tar bort döda hudceller, aktiverar huden på djupet, stimulerar kollagenet samt ökar läkningen och stärker kärlen. Rengöring, AHA/C-vitamin ampull, massage av dekolletage, nacke och armar, brynplock och avslutande creme samt lätt makeup ingår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0